Η 4ήμερη εργασία στο χώρο των ΑΠΕ – Μια πρωτοβουλία της Βοώτης ΑΕ
Η εταιρεία Βοώτης ΑΕ δεν πρωτοπορεί μόνο στο πεδίο των παρεχόμενων υπηρεσιών σε εν λειτουργία σταθμούς ΑΠΕ αλλά και στον τομέα των παροχών προς τους υπαλλήλους της. Η Βοώτης ΑΕ γίνεται η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της ενέργειας στην Ελλάδα που προωθεί την τετραήμερη εργασία. Σε μια περαιτέρω προσπάθεια αναβάθμισης των παροχών προς τους εργαζόμενούς της, αποφάσισε να θέσει σε πιλοτική εφαρμογή την τετραήμερη εργασία εργαζομένων πλήρους απασχόλησης που δεν εργάζονται σε βάρδιες ή με μόνιμη τηλεργασία ή στο πεδίο. Κάνοντας χρήση των διατάξεων του Ν. 4808/2021.
Οι εργαζόμενοι εντάσσονται εθελοντικά σε καθεστώς τετραήμερης εργασίας.
Εφαρμόζεται 9ωρη εργασία τις 4 ημέρες της εβδομάδας με ωράριο 9:00-18:00 χωρίς να υπάρχουν μισθολογικές αναπροσαρμογές των υπαλλήλων.
Οι εργαζόμενοι διαχωρίζονται σε 2 ομάδες. Η πρώτη ομάδα θα εργάζεται Δευτέρα-Πέμπτη και η δεύτερη Τρίτη-Παρασκευή έτσι ώστε να μην παρεμποδίζεται η λειτουργία και οι δραστηριότητες της εταιρείας.
Οι εργαζόμενοι θα εναλλάσσουν ομάδες ανά εβδομάδα έτσι ώστε να έχουν 2 κανονικά και δύο παρατεταμένα (Πέμπτη -Τρίτη) Σαββατοκύριακα κάθε μήνα.
Το μέτρο θα αξιολογηθεί στο πέρας της πιλοτικής του εφαρμογής και θα κριθεί ανάλογα η συνέχεια και η επέκταση της εφαρμογής του.
«Για μας στη Βοώτης και τη Ζέφυρος, η έναρξη του καλοκαιριού σήμανε ταυτόχρονα την έναρξη του πιλοτικού τετραήμερης εργασίας για τους εργαζόμενους των εταιρειών. Θα έχουν έτσι την ευκαιρία να περάσουν περισσότερο χρόνο με τους φίλους και τις οικογένειές τους, να ξεκουραστούν περισσότερο και να απολαύσουν το καλοκαίρι, κάτι που αποκτά βαρύνουσα σημασία στη μετά-Covid εποχή. Άλλωστε, αυτό που εμπεδώσαμε αυτήν την περίοδο, είναι να μετράμε τις επιτυχίες μας με βάση την αποδοτικότητα και τα αποτελέσματα και όχι με τις ώρες παρουσίας στη δουλειά.» δήλωσε ο κ. Πατσουρίδης, COO της εταιρείας. Στο ίδιο μήκος κύματος, ο κ. Καραδήμας, CEO της εταιρείας, σχολιάζει: «Κατά τη ρήση του Sir Richard Branson “προτεραιότητα έχουν οι υπάλληλοι και όχι οι πελάτες. Φρόντισε τους υπαλλήλους σου κι αυτοί θα φροντίσουν τους πελάτες σου”. Ο βαθμός ικανοποίησης του προσωπικού μας ήταν, είναι και θα είναι βασικός πυλώνας της επιχειρηματικής μας ανάπτυξης.»